Hey dear :) masuk blog saya tak kena duit pn tau . jangan lupa follow saya :) kamsahamnida

Sunday 1 May 2011

Kakak Kakak Yang Paling Aku Sayang ( ! )

Assalammualaikum .
Hye Blogger .
Di pagi yang indah lagi panas ni kan kan kan ? mood aku : ceria+happy+semua yang best-2 lah . hee . nak twu sebab apa ? aku dah baik dengan oppa . ngee . suka ! suka ! oppa kata . dia tak suka tengok adk dia merajuk ! dia kata nanti tak comel sudahhh , yeke oppa ? haha . wekk ! wekk ! tak pe . tak pe . tutup cerita . dah baik . Ehhh , kita ada kakak comel ! kakak baru , kak Aeeda Shifa . tapi kak angkat lah . kakak kita bakal cikgu lah . weee . adk bangga lah akak . dia stay selangor . adk sygs kmu lah kakak . jap . aku upload gmbar dia . gerenti korang setuju dengan aku yang dia comel . hee . suka ! suka !
betulkan comel ? hee .

adik suka gambar ni . comel :)
       

 Hee . aku upload 2 je okey ? betulkan aku cakap . comel kan kan ? jujur aku cakap , kak aeeda tak sombong . hee . sayang kakak .
                           kak syud | 17 | taken by alif ikram


Ni kak syud . korang nk masuk line . hmmm . tak belyh . sorry . dia hak milik kekal alif ikram ! comel kan kakak sorang ni ? hee . baik sangat . dia 1 sekolah dengan aku . form5 ! SPM victim . hee . jujur aku cakap . dia baik . sayang kakak .



                Kak Fyra | 16 | taken by Nazrin Shah .


Ni kak Fyra . kakak angkat jugak . comel kan kan ? hee . jeles lah akak . kamu comel sangat . tahun depan akak SPM kan kan ? wish siap2 . gudluck ok ? sayang kakak .   


P/s : adik sayang kak aeeda , kak syud , kak fyra . tqs sebab jadi kakak adk . adk syang kakak smua smpai mati . tq ! tq ! jangan lupa adik ye kakak-2 sekalian . kmu semua comel . sumpah ! adk sayang kakak semua .

No comments:

Post a Comment