Hey dear :) masuk blog saya tak kena duit pn tau . jangan lupa follow saya :) kamsahamnida

Saturday 30 April 2011

Comel

Percaya tk kalau aku cakap aku yang lukis gmbar prempuan comel ni ? haha . nmpk sangat nipuuuu ! tak de lha . kalau betol aku yg lukis , memamg mak aku bangga tahap bapak gaban punya lah . twu sbb apa ? sebabnya , aku sorang je dalam family yang tak de darah seni .  emang tangan kayu bt0l lah aku ni . adk aku ? um , bukan main lagi kalau lukis ! haha . siap mng macam macam lg . aku ? huh . jangan ckap lha . memang lagi bnyk aku mng . twu ap ? myb lukisan paling tak lawa kottt ! haha . nak buat macam mna . dh memang tk de darah seni . redha je lha . ngeh ! ngeh !

 comel tak ? ni lah future husband aku . haha ! hottt gila de . comel kan kan kan ? kalah abang abang aku ! ngee . i miss you lah bryan david . ngee . gedik ! gedik ! hha . comellll . suka suka suka .


Ni lah future husband aku numbe 2 ! comel kan kan ? wahhh ! i minat gila kt u lah , HaHa . comel ! iras iras muka sapa ha ? hmmm . entah

No comments:

Post a Comment