Hey dear :) masuk blog saya tak kena duit pn tau . jangan lupa follow saya :) kamsahamnida

Tuesday 19 April 2011

:(

Heyyyaww ! auww . sama sekali tk sopan . reject mak mntua yg tgk , ngee . Assalamualaikum ! lama suda tk update ini blog , kemalasan melanda diri , tu yg jd cm nh . buzy dgn kawad lha skrg . ouke ! tgk aku punya tulisan . tulisan budak-budak baik ! haha , baik lah sgt kn kn ? weyhhh , esk suda lawan kawad . ouchhh ! kawad pn tk tentu hala lg , dh nk lwan , nth ap2 . lntk lha , kmi sume akan buat yg terbaek , eyhh ! ary uh aku pakai spec , waaa , bila aku klua kls dgn spec , sume org usyaa je , wahhh ! terasa cm artis plak . ngee ~ poerasan ! perasan ! haha , tp bia lha kn , nk jgk ! ngee ~ 






p/s : ouke , mls mw tulis , cbb tatao nk tulis ap , byebye !

No comments:

Post a Comment