Hey dear :) masuk blog saya tak kena duit pn tau . jangan lupa follow saya :) kamsahamnida

Monday 11 April 2011

First Twitter

aku ada twitter ? ha . bia bt0l . tak kan ? ngeh ! ngeh ! tk pyh nak over sgt aihhh , gedik ! gedik ! HaHa . gedik itu ap ? gedik itu menarik lha kan ? haha . back uh de st0ry . act , ary uh fb aku bwt hal . tk ley nak bukak plak . dan amat lha memb0sankn apbla fb tk leyh bukak .s0 . aku dpt idea . nk try register twitter , h0ho . aku dgn bngganya mengisytiharkan AKU DAH ADA TWITTER .tapi disebabkan aku nih nyany0k+sewel . aku lupa aku punya password twitter , padahal baru sehari bwat , ngeh ! ngeh ! *ngok bt0l . then , aku register lha yg bru punya ,tapi yang membuatkan aku rse mcm org b0doh . aku tatau nak buat apa dgn twitter uh . sgt lha memb0sankn . bkn twitter uh yg b0rink . act , aku yg tatau nk tekan ap . ngeh ! ngeh !

No comments:

Post a Comment