Hey dear :) masuk blog saya tak kena duit pn tau . jangan lupa follow saya :) kamsahamnida

Saturday 23 April 2011

BUZY ( ! )

  salam makcik pakcik sekalian . salam 1 malaysia .  bajet macam makcik dengan pakcik baca entry aku nih . hee . bia kan . act , dh lama aku tak update nih blog . bukan tak nak update . tp disebabkn kebuzyan yg melanda . tk dan lah , ok . hari nih . aku free skit . tenang skit jiwa jiwa nih , hmm ,kawad dh settle , pergi menembak pn dh settle . sekarang nih , keja sekolah je yg tk settle2 lg . hee , tk pe .pelan2 ! ouke , cite pasal pergi menembak kn kn ? hee . lepas jgk rindu aku kt budak2 kem . hee . mishhh korg lah ! act , senapang uh pnya lah berat . tak larat cekk  nak angkat .tp mmg syok lah , aku ada jgk pengalaman cm uh kn ? kau ada ? ngee . wktu kt sna , dh nk blik dh time uh . ya Allah ! tiba2 hujan lebat gila .hujan uh tolak , smpai aku nk jt0h . aishhh . hbis lencun lah time uh . heee . mntk maaf ye pak cik van . nsb pk cik lha , van pk cik bsh . hee , s0weyy ! tk pe . nanti suruh pengetua bayar gnti rugi . ok ? ngee .btw , hari nh besday abg aku . hee . bkn abg btol lah . biasa lah . abg terangkat jgk . ngee . HAPPY BESDAY ! s0weyy . nanak hadiah ? blik penang dlu . ngee ! ok . ok .  nk st0ry nh . bila aku online fb kn kn . mesti kebnykkn org akan tulis kt status diorg pasal diorg tk puas hti dgn org uh lah . putus cinta lah  . kutuk org uh lha , aishhh . dh tk de bnde lain ke nk tulis ? tmbh dosa je tau tk ? klw spa yg bca entry nih mesti akan kta . *lantak lah diorg nk tulis apa pn , bukan kacau kubur kau pn * ok ! mmg lah tk kcw , tp skit mata tw tk ? adess ! bia lah .tk nk cakap ap2 lah . nt aku pulak yg kena , 0k ! soweyyy . sudah lah . penat tangan aku nih taip macam macam , nasib aku tk karang 1 karangan . hee . ouke ! byebye .


p/s:kangen 1/2 mati (iloveyoumore)

No comments:

Post a Comment