Hey dear :) masuk blog saya tak kena duit pn tau . jangan lupa follow saya :) kamsahamnida

Saturday, 30 April 2011

Untittled

Hello ! Hello !
Biar hati ini hancur dan lara . biar hati ini sepi dan rindu . namun aku pasti segalanya akan tenang kembali bila aku semakin kuat mencintai ALLAH . tiba tiba aku ni . hee . mulut aku dah gedik gedik nak nyanyi ni . dengar ok !
perjalanan cinta berakhir sudah .
engkau pergi tuk selamanya .
tuk selamanya.
mungkin ini sudah suratn .
engkau dan diriku , tak bisa bersama .
mungkin ini sudah suratn
sudah suratan .
jangan kau pergi utk meninggalkan aku .
aku disini dgn sejuta cinta utk mu .
jgn kau pergi melupakan aku .
aku menangis kerna hidup tanpa dirimu .
sudah memang sudah .
perjalanan cinta berakhir sudah .
hahaha , dah lah tu . ingat suara tu tak sedap mana pn . hee !
mood : still sedih . hari ni pn oppa tk text aku . ylh . aku mana penting dalam hidup dia . betol kan kan kan ? huh . 

No comments:

Post a Comment