Hey dear :) masuk blog saya tak kena duit pn tau . jangan lupa follow saya :) kamsahamnida

Thursday 28 April 2011

Perbualan dengan oppa !

Assalammualaikum ! !
Nampakkan tajuk kat atas uh , Hee ! nh yg nak cite nih .
Perbualan aku dengan oppa sygs !

       Aku : best ke pegi td ? ( oppa pegi program ap ntah td )

       Oppa : bessssttttt ! jumpa adik baru .

       Aku : ( tersentap ) ouhhhhh ! comel ke ?

       Oppa : comel ( ! ) . nak tengok gmbr dia ?

       Aku : Hmmmm ( tu je yang mampu aku cakap ) nk ngesss !

       Oppa : Jeles ?

       Aku : tak tau lha .

      Oppa : jawab lha . jeles ke tk ?

       Aku : jeles lha .
        
       Oppa : mana ada . tk de adk lain pn . abg main main je .
     
       Aku : ylh .

Sedih ! sedih ! aku sedih , mula-mula uh mmg rasa nk ngess dh . tapi last-last , oppa kita cakap dia main-main je . ngee . nasib oppa main-main . klw tk . takmw jd adk oppa dh . heee ( main-main je ) ok !Sampai situ je lha , aku tulis ! tak kan nk tulis smua ap yg aku cakap dgn oppa kn kn ? mmg smpai esk pn tk kn hbis . hmm . apa perasaan korg klau oppa korg cakap mcm uh ? sedih kn . nasib oppa kita main main je . kalau bt0l2 . hmmm , tak tau nak kata lha , 0uke ! smpai situ sahaja . letih ! letih ! byebye !


p/s : Kangen 1/2 mati ( oppa , kmu c0mel hari nih ) ilyfdm :D

No comments:

Post a Comment