Hey dear :) masuk blog saya tak kena duit pn tau . jangan lupa follow saya :) kamsahamnida

Monday, 25 April 2011

CIRI LELAKI YANG TAK BERAPA AKU BERKENAN ! !

               Hey pretty , Hey handsome , Hey sweety !
                         ASSALAMUALAIKUM !
Nampak tak tajuk kat atas tu . jp aku list kn ok ?
  • Ego ! Meluat bet0l lah dengan laki cam nih , kalau dah buat salah tu , mengaku je lah kn , nih tk . kita jugak yang kena pegi mintk maaf dengan dia . tak suka ! tak suka !
  • Tak dak didikan agama ! Hmmmm , reject awal awal .
  • Penakut !Euwww , tak mau lah . nak ke dengan lelaki yang still tid0 bawah ketiak mak , hee .
  • Keras kepala ! Paling tak suka .
  • Mata keranjang ! Aaishhh ,nak ke lelaki perangai macam nih . tak nak kan kan kan ? ?
  • Pemalas ! jadi rajin sikit . gerenti aku terpikat , hha .
  • Suka bezakan kita dengan orang lain ! Ada kan setengah lelaki yang suka bezakan kita dengan orang lain . orng tu cantik lah , ap lah . senang2 pegi je kt orang tu , ( tak penah jadi kt aku , pengalaman kwan2 aku je . hee )
  p / s :  Laki laki yang baca entry nih . hee . tolong jangan marah aku ye ! aku bagi pendapat aku je . tak de kena mengena dengan yang hidup dan yg dah tk de dah , ngee . lelaki dengan perempuan . dua dua ada kekurangan kan kan kan ? tak semua sempurna .

No comments:

Post a Comment